torsdag 15 juli 2010

Kyckling med tzatsiki och grönsallad

Det är sommar och varmt, men jag ska inte klaga. I år är faktiskt första gången på flera år som jag klara av värmen, troligen för att jag äntligen lärt mig att lyssna till min kropp och att tolka när jag behöver dricka mer. När det är så här varmt går dock mitt hungercentrum på semester och då krävs det att maten är lättlagad. Då är det skönt med genvägar, och det var precis en sån vi tog igår med att välja att köpa vår kyckling färdiggrillad.

Betyg: ***

Omdöme: Ska det vara så ska det vara lätt. Det var det här. Lätt, gott och somrigt. Perfekt varma dagar som dessa. Tzatsiki kan jag dessutom nästan föräta mig på så pass gott tycker jag att det är. Så nu är jag åter igen en vitlöksbomb.



Location:Södra Kolarestigen,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar