söndag 18 april 2010

Anettes chilisöta senapskyllin?

Va men hallå vad är det här nu då? Vart är receptet? Det lät ju så lovande men hur vi än bläddrar så hittar vi det inte i kokboken, snälla Anette om du fortfarande läser bloggen kan vi få receptet?

Vad gjorde vi då när det blev så här? Maken lagade då superenkla kycklinggrytan. Eftersom att jag hängde på stan och spenderade födelsedagspengar och blev sminkad av en snäll tös på MakeUp Store så fick jag äta när jag kom hem... och hem kom jag tack vare att snälla maken hämtade mig i Skövde när jag missat bussen med några minuter. Jag skyller allt på att jag varit tvungen att lämna in min iPhone på lagning och därför inte kan snabbkolla busstiderna :). Jag vet jag är lat och slarvig, men jag är stolt över det (ibland).

Betyg: ***

Omdöme: Här var mat som var krämig och god och enligt maken lätt att laga. Funkade även perfekt i matlåda dagen efter. Det var som att den här rätten var perfekt lämpad för en dag när man kanske stoppar i sig maten lite väl sent, för den var inte så den la sig som en klump i magen som viss mat har en tendens att göra utan den mättade på ett skönt sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar